Vuosi­loman kertyminen osa-aikatyössä

Eija Männistö 1 min
Jaa WhatsApp-viestinä Kopioi linkki
Tästä on kyse: Mitenkäs se meneekään, kun kuukausipalkkainen työntekijä on ollut työsuhteen alkaessa 10.4.2017-31.8.2017 osa-aikaisena ja on tehnyt töitä kolmena päivänä viikossa. Sen jälkeen hän on tehnyt töitä kokoaikaisena. Miten vuosilomaa on kertynyt ja miten lomapalkka lasketaan? VASTAUS: Vuosilomalain mukaan, kun kuukausipalkkaisen työntekijän...
Sisältö on vain tilaajille. Kirjaudu sisään tai tilaa Tilisanomat.
Mainos
Tutustu koulutuksiin ja ilmoittaudu mukaan!

Luetuimmat

Lue Tilisanomien
näytenumero

Tilaa Tilisanomien
lukuoikeus

Liity Tilisanomien
uutiskirjeen tilaajaksi